7 faktaa

Eli kerro seitsemän faktaa itsestäsi ja haasta sitten seitsemän blokkaajaa mukaan.
Haasteen minulle heitti Tiina.

1. Olen temperamenttinen. Onneksi iän myötä on luonne tasaantunut, ainakin vähäsen.

2. Olen motoristi.

3. Olen todellinen kotikissa. Viettäisin kaiken aikani kotona, jos se suinkin vain olisi mahdollista.

4. En voi sietää kotiaskareita.

5. Inhoan eniten hämähäkkejä ja melkein yhtä paljon kaikkia muitakin ötököitä.

6. Olen niin eläinrakas, etten pysty tappamaan edes hämähäkkejä…

7. Olen toivottoman aamu-uninen. On ihan sama, että kuinka pitkät yöunet on takana ja nousenko ylös kuudelta tai kymmeneltä, olen kunnolla hereillä vasta noin kahdentoista aikaan.

Haastan juuri Sinut, jota ei vielä ole haastettu 🙂

1 kommentti

  1. Tiina said

    Kiitos kun vastasit haasteeseen 🙂 Aamu-unisuus, se on valitettavan tuttu juttu 😉

RSS feed for comments on this post

Kommentointi on suljettu.